چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 21, 2024
ارز اربعین

حوزه/ رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان قم با اشاره به استقبال زائران اربعین از توزیع ارز توسط شبکه بانکی، گفت: توزیع ارز اربعین تا ۳ شهریور ادامه دارد.

سید رسول میرخلفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان اظهار داشت: طرح تقدیم ارز اربعین به زائرین اربعین حسینی از هفتم مردادماه شروع شده و ان‌شاءالله تا سوم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: هفت بانک با ۵۸ شعبه شعب شهری و روستایی در استان قم خوشبختانه فعالیت می‌کنند که نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

به گفته میرخلفی ۷۲ هزار نفر تا روز دوشنبه ۲۹ مردادماه از شبکه بانکی ارز گرفتند و در مقایسه با سال قبل که ۴۳ هزار نفر ارز گرفته بودند شاهد افزایش آمار زائرانی هستیم که ارز دریافت کرده‌اند.

وی با بیان این که در روزهای تعطیل هم خدمت‌رسانی شعب بانک ملی ادامه دارد، گفت: زائران می‌توانند از سامانه بله برای ثبت‌نام ارز در بانک‌های ملی و پست‌بانک استفاده کنند و در این میان سعی شده در کمترین زمان و به راحت‌ترین صورت ممکن ارز در اختیار زائران قرار بگیرد.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان قم تصریح کرد: هر زائر بالای ۵ سال می تواند تا سقف ۲۰۰ هزار دینار ارز دریافت کند و تنها شرط آن داشتن گذرنامه و ثبت نام در سامانه سماح است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha